אלמנטים של יוקרה בעיצוב פנים

עיצוב פנים יוקרתי לבית שלכם ב – 5 שלבים

הבית שלכם יכול להפוך מבית רגיל לדירת יוקרה, אם רק תרצו בכך. כדי לעשות זאת תצטרכו להתחיל בתכנון נכון אשר יתאים לאופי האישי שלכם, לבחור את החומרים שישמשו אתכם בבית ולבצע שינויים והכנסת פריטי יוקרה. כדי לבצע את כל אלו אינכם חייבים לשבור קירות ולשנות את החלל מן הקצה אל הקצה. לעתים פריט אחד, כמו פסנתר כנף למשל, יעשה הבדל גדול ויעניק יוקרה לבית שלכם. אגב, טרנד זה העלה ביקושים לפסנתרי כנף (לבנים בעיקר) שהשוק לא ראה מאז ימי התהילה של סטיבי וונדר.

שלב ראשון – תכנון נכון

השלב הראשון בהפיכת הבית הרגיל שלכם לדירת יוקרה הוא התכנון. תכנון נכון הוא המפתח לתוצאה המתאימה. אתם יכולים לבצע את התכנון בעצמכם אם יש לכם חוש מפותח לעיצוב ואתם יכולים להיעזר במעצב המתמחה בעיצוב בתים ו דירות יוקרה. הדבר החשוב ביותר בעת התכנון הוא החשיבה על החיים בבית כשהוא חייב להיות נוח למגורים, להתאים לצרכים שלכם ובתהליך עצמו חשוב שתגדירו מה אתם רוצים שיהיה אצלכם בבית ולא פחות חשוב, מה בשום אופן לא תרצו בביתכם.

שלב שני – בחירת חומרים לבית

כאשר אתם עורכים שינוי בבית, אתם צריכים לחשוב גם על חומרים שיהיו חלק ממנו. למשל, פרקט במקום רצפה יכול להעניק לכם את המגע היוקרתי החלומי. קיר אבן יכול להיות מרשים ולהפוך את החלל כולו ליוקרתי ולמיוחד. האפשרויות העומדות לרשותכם רבות, וכאן כדאי לבחון קטלוגים שונים, לקבל השראה ממגזינים ואתרים של עיצוב ובמידת הצורך להתייעץ עם מעצב המתמחה בתחום. בעיקר בתחום העיצוב להשכלה ולניסיון של המעצב יש השפעה ישירה על עלות הפרוייקט שלכם. מעצב טוב אמנם עולה יותר אבל יחסוך לכם הרבה כסף על ידי שימוש בקיים והימנעות משינויים קריטיים ביסודות המבנה.

שלב שלישי – ביצוע שינויים בתוך הבית

השלב השלישי הוא שלב מרגש מאד. זהו השלב בו אתם מתחילים לבצע שינויים בתוך הבית, להוסיף את המגע שתכננתם ולעשות שימוש בחומרים הנבחרים. שלב זה יכול להיות מורכב משבירת קירות ומשינויים קיצוניים והוא יכול להיות עדין יותר ולהתבצע גם תוך כדי מגורים בבית, כמו במקרה של צביעת קירות ושל הנחת פרקט. כדאי לזכור כי הבית שלכם יכול להפוך לדירה יוקרתית גם ללא שינויים מבניים. טיפ קטן וחשוב, מעצבי הפנים המוכשרים ביותר יודעים להשיג תוצאה מרשימה ללא שינויים דרסטיים,  תוך שמירה על חלק מהעיצוב הקודם, אותו הם משלבים ביצירה החדשה.

שלב רביעי – הכנסת ריהוט ואקססוריז

הריהוט הוא משמעותי לנראות הבית ולפונקציונליות שלו. אם אתם רוצים להפוך את הבית הרגיל שלכם לדירת יוקרה, עליכם לחשוב על הריהוט בכובד ראש. לרוב, ריהוט נקי, לבן, שיוצר חלל מואר ופתוח, ייתן את המראה היוקרתי המושלם. אך כיום יש סגנונות שונים ומשונים, למשל טרנד של בטון אדריכלי  קירות ותקרה במראה מחוספס של בטון או לבנים חשופות ושימוש באקססוריז וריהוט להכניס צבע ואווירה. מכאן בחירת הרהיטים צריכה להתבצע תוך תכנון מוקדם, והתאמה לקו העיצוב שאתם רוצים לשדר. חשוב לא פחות – בחירת הרהיטים חייבת להתחשב בנתונים הקיימים של החלל מבחינת הגודל, הזוויות שלו וגם פריטי היוקרה שתרצו לשלב בבית.

שלב חמישי – שדרוג הבית עם פריטים מיוחדים

ישנם פריטים שהם פריטי יוקרה שיכולים בקלות לשדרג את הבית שלכם ולהפוך אותו לדירה יוקרתית. פסנתר כנף הוא דוגמה מצוינת לכך, כאמור. כמובן, הפסנתר שיהיה בבית יוכל לשמש אתכם גם לצורך נגינה ולהנעמת שעות רבות ומענגות, וזאת בנוסף למראה המרשים והיוקרתי שהוא ייצור בחלל שלכם. ריהוט עם ריפוד עור, שימוש בעץ מלא גושני, חיפויים יוקרתים כמו שייש וגרניט וגם חפצי אומנות דקורטיבים.

השארת תגובה