שבוע האדריכלות הראשון בירושלים אדריכלים על הבר

מפגשים בברים של העיר כנסים וסיורי בתים בהשתתפות אדריכלים מהארץ ומהעולם

ירושלים תארח בפעם הראשונה שבוע אדריכלות ועיצוב פנים בעיר בין התאריכים 25-28 לאוקטובר.
במהלך השבוע, שיתקיים כהפנינג עירוני עם כניסה חופשית, יתקיימו מפגשים עם אדריכלים ומעצבי פנים מובילים בפאבים ברחבי העיר ויערכו סיורי בתים מרתקים וסיורי לילה מעל ומתחת לאדמה. המבקרים בירושלים יהנו מפסיפס של עיצוב וסגנון עם מנעד רחב בין קדושה וחילונות מודרני והיסטורי ושילוב תרבותי אתני שהשאירו יושבי העיר השונים מהמאה ה 14 לפנה״ס ועד ימינו.

סיורי בתים פתוחים בירושלים

סיורי הבתים נערכים במסגרת Open house world wide – אירועי אדריכלות אורבנית המתקיימים בערים רבות בעולם ומציעים הצצה מבפנים לבתים מעניינים ומיוחדים בנוף העירוני של העיר. בירושלים יערכו סיורי יום ולילה מרתקים בבתים שכונות ואתרים היסטורים בעיר דוגמת בית הבונים החופשיים, מעל ומתחת שער יפו, פיתוח גיא בן הינום ועוד אתרים רבים בעיר.

מפת האירוע – שבוע אדריכלות בירושלים בגוגל מפות

אדריכלים על הבר

לאחר הסיור תוכלו לפגוש אדריכלים מהארץ ומהעולם לשיחה פתוחה או הרצאה על כוס בירה בפאבים ברחבי העיר. את תכנית ההרצאות מפיק מרכז הבנייה הישראלי. מבין האדריכלים שישתתפו בפסטיבל אדריכלים על הבר: האדריכל ערן חן, פרד קלארק,  אמנון ריכטר, אירנה קרוננברג אלון ברנוביץ’ דנה אוברזון, דניאל חסון, אילן פיבקו ועוד.

חבילות לינה

לרגל הפסטיבל מלונות העיר מציעים לינה במחיר מיוחד לחצו כאן לקישור .
גם את הילדים לא שחכו ובמהלך השבוע יתקיימו גם פעילויות לילדים.

חלק מהסיורים הם בהרשמה מראש עם מספר מקומות מוגבל וחלק ללא צורך בהרשמה. מומלץ להיכנס לאתר האירוע לתכנן את הסיורים המעניינים אתכם ואם יש צורך להקדים ולהרשם.

לא כל הסיורים מתאימים לנכים, שימו לב לסמל הנגישות באתר ברשימת הסיורים. לחצו כאן לרשימת הסיורים

אוהבים אדריכלות? בחודש הבא יתקיים כנס אדריכלות באילת – פרטים בקישור הבא

 

השארת תגובה