תכנון גני ילדים 

תכנון גני ילדים הנו משימה מורכבת לכל הדעות. משרד א. אדריכלים מאמין כי הקמתם של גני ילדים, בתי ספר ושאר מבני החינוך הנה משימה חשובה מעין כמותה. זו למעשה הדרך שלנו לסייע למערכת החינוך ולתרום ככל שביכולתנו ביצירתם של המבנים הבטוחים והייחודיים ביותר אשר יאפשרו את חינוך ילדנו בסביבה יצירתית וחיונית. משרדנו ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע בהקמתו של גן הילדים המעוצב והבטיחותי ביותר. כך למעשה נוכל לסייע ביצירת המקום המיוחד מכל בו ילדי האזור יתחנכו, ישחקו ויבלו זה בחברת זה.

תכנון גני ילדים – בטיחות, יצירתיות ועיצוב ייחודי

בראש ובראשונה, תכנון גני ילדים חייב לענות בצורה המדויקת על הנחיות ודרישות משרד החינוך, מכבי האש וחברת החשמל. הנחיות אלו נקבעו על מנת להבטיח את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר בעבור הילדים אשר יפקדו את הגן. יחד עם זאת, לעתים עשוי להיווצר מצב בו ההנחיות השונות סותרות זו את זו או את העיצוב בו המשקיעים מעוניינים. כך שלמעשה עבודתם של האדריכלים במקרים אלו תתמקד במציאת הפתרונות היצירתיים ביותר שיוכלו לספק את המענה המתאים שיעמוד בכל התנאים.

את תכנית העבודה והעיצוב יש להעביר אל משרד החינוך על מנת שיוודא כי היא עומדת בעל התנאים, במידה והיא לא עונה בקנה אחד עמם, היא לא תאושר ועל האדריכל יהיה לבצע שינויים בה ולמצוא את הפתרון המתאים.

תכנון גני ילדים

משרד אדריכלות מנוסה ומקצועי

על מנת ליצור את האווירה המבוקשת בגן הילדים או בכל מבנה חינוך אחר אשר עונה על דרישותיו של משרד החינוך, עולה הצורך בשירותיו של משרד אדריכלות מקצועי ומנוסה אשר מכיר את עבודה זו. משרד א. אדריכלים בעל ניסיון של כארבעה עשורים בתחום וישמח להעמיד לרשותכם את צוות אנשי המקצוע המיומנים שלו, אדריכלים, מהנדסי קונסטרוקציה ואנשי פיקוח. כך למעשה נוכל להבטיח כי כל עבודה אשר נבצע תהיה מפוקחת על ידי המקצוענים אשר יוודאו כי כל שלב בתהליך הבנייה יתבצע על הצד הטוב ביותר.

השארת תגובה