אודות א.אדריכלים

אלינה אלדר- קצת על עצמי

אז אנחנו יכולים לכתוב כמה שמשרד האדריכלים “א. אדריכלים” בחיפה קריות והצפון, בניהולה וניצוחה של אלינה אלדר הוא בעל ניסיון (למעלה מ-35 שנים כאלה) ואנחנו יכולים לכתוב שצוות המשרד שלה מקצועי ומגוון (אדריכלים, מהנדסי קונסטרוקציה ואנשי פיקוח) ואנחנו יכולים לכתוב שאלינה היא צפונית גאה (המשרד ממוקם בכרמיאל) אבל בעיקר אנחנו רוצים להגיד לכם – ברוכים הבאים למשרד שלנו!

אז מה שקורה במשרד…

אז נכון שהמשרד שלנו, הממוקם בכרמיאל, טובל בירוק ובשלווה צפונית, אבל שלא תטעו! 
בתוך המשרד מתחוללת לה אש יוקדת של יצירתיות מתפרצת, שרטוטים מורכבים, תוכניות גדולות, תשוקה ללא קץ, פלפל חריף בכמויות ומקצועיות ללא פשרות , ההופכים כל חלום ופנטזיה שלכם למציאות מוגמרת שלנו.

מנצחים את הבירוקרטיה
אנחנו מכירים את הרשויות בחיפה והצפון, ויודעים מתי הם קמים על רגל שמאל, מתי הם הולכים לישון, איך הם אוהבים את החביתה שלהם (מקושקשת אגב), והכי חשוב – אנו יודעים איך לקצר לכם כל מכשול וכל בירוקרטיה מעייפת על מנת שנוכל לעמוד בלוחות זמנים קצרים ככל הניתן.

ארבעה בתים (פרטיים) וגעגוע
כולם היו בנינו אבל אם אנחנו במשרד צריכים לבחור תחום אחד שהוא הבייבי שלנו הוא יהיה ללא ספק תחום הבנייה הפרטית.
 אין דבר מרגש, מאתגר ומספק יותר מאשר לשבת עם משפחה עמוסת חלומות, חששות, הסכמות, וכן גם חילוקי דעות, ולצאת איתם למסע משותף שבסופו של דבר יוביל אותם לבית החדש שלהם.

שירו שיר לצפון, ובעיקר לאנשי המקצוע הנהדרים שלו!
כל מי שבונה בית פרטי זקוק במהלך הבנייה לאנשי מקצוע מקצועיים שניתן לסמוך עליהם, החל מעו”ד ומודד ועד למהנדס קונסטרוקציה, מהנדס אינסטלציה, מפקח ומנהל פרויקט. כאן אנחנו נכנסים לתמונה. המוניטין הגבוה והפרויקטים המורכבים שעשינו לאורך השנים, מאפשרים לנו לעבוד עם אנשי המקצוע הטובים ביותר באזור. מאחר ואנחנו אוהבים את הלקוחות שלנו (מאוד!) אנחנו דואגים לחבר להם מתוך אנשי המקצוע איתם אנחנו עובדים, את המתאימים להם ביותר.

ובשורה התחתונה
אז אחרי שקראתם, התרשמתם, צחקתם (אפשר גם בקול), אנו מקווים שהבנתם שאם אתם מחפשים משרד אדריכלות ותכנון ערים מקצועי וקצת שונה (לטובה!) באזור הצפון; החל ממטולה הצפונית ורמת הגולן, דרך טבריה, יבניאל וסובב כנרת, ועד חיפה והקריות, הגעתם בדיוק למקום הנכון!

אז זהו, זאת הייתה ההקדמה, ועכשיו לעיקר – נשמח לארח אתכם אצלנו במשרד על כוס קפה,רוח צפונית נעימה ואווירה טובה, בצעד הראשון להגשמת החלום שלכם.