תוכנית בניין עיר 

תכנית בניין עיר, מוכרת יותר בפי אנשים רבים בתור נוסח התב”ע. הוא למעשה מסמך אשר מסדיר את אופן השימוש המותר על פי חוק בקרקע, כך שסוג הקרקע ובעלותו יקבע את סוג הבנייה אשר מותרת עליו. משרד א. אדריכלים הוותיק והמנוסה ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל נושא בדיקות התב”ע ושינוי ייעוד הקרקע בעת הצורך. נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בכל שלב, זאת על מנת שכלל התהליך הביורוקרטי יסתיים בהצלחה ובמהרה וניתן יהיה להתחיל בתהליכי הבנייה בפועל.

תכנית בניין עיר ושינוי ייעוד הקרקע

חשוב להבין כי כמעט לכל קרקע ברחבי הארץ קיים יעוד כלשהו, בין אם הוא לחקלאות, למגורים, לסלילת דרכים או לכל שימוש אחר. תכנית בניין עיר היא זו אשר מגדירה את הקרקעות על פי סוגים השונים ומתארת את אופי עבודות הבנייה המותרות בשטח המוגדר. הדבר עשוי להציב קשיים בפניהם של אנשים אשר מעוניינים להתחיל בנייה על סוג קרקע שאינה מאפשרת זאת. על כן, טרם רכישת הקרקע עצמה לשם בנייה והקמת מבנים מסוגים שונים, מומלץ ליצור קשר עם משרד אדריכלים מנוסה, אשר יבצע בדיקה של ייעוד הקרקע.

במידה ומתגלה כי סוגה אינו מאפשר בנייה, אין סיבה לדאגה, המשרד יסייע בכל שלב בעת הגשת הבקשה לשם שינוי ייעוד הקרקע בערוצים הביורוקרטיים הרלוונטיים. חשוב להבין כי ללא שינוי ייעוד הקרקע, לא ניתן יהיה לקבל את אישורי הבניה הנחוצים ומכן גם תחילת הבניה לא תהיה אפשרית.

תוכנית בניין עיר 

א. אדריכלים – תמיד שמחים לעזור ולייעץ

כך או כך, רגע לפני שאתם בוחרים לרכוש קרקע מתוך מטרה לבנות עליה, שוחחו עם משרד א. אדריכלים. הדבר יסייע לכם לבצע את ההחלטה הנכונה בעבורכם ולמנוע עוגמת נפש רבה. כך למעשה לא יתרחש מצב בו אתר כבר בעליו הגאים של שטח מסוים, ורק בדיעבד מגלים כי לא ניתן יהיה להתחיל לבנות עליו את בית הספר, המרכז המסחרי או אפילו את בית חלומותיכם. צוות המשרד יעמוד לצדכם בכל שלב, יעניק את הייעוץ והליווי הצמוד לאורך כל הדרך ויסייע בזירוז תהליכים ביורוקרטיים מתישים על מנת שניתן יהיה להתחיל בבנייה בהקדם האפשרי.

השארת תגובה